Hľadať
Košík
menu
Hľadať
Čo hľadáte? napr. Solárne nabíjačky 12V

Ako obchodom pomáhajú nabíjacie stanice elektromobilov?

Prečo by ste mali investovať do nabíjacích staníc elektromobilov?

Ako obchod by ste mali pre zákazníkov ponúkať nabíjacie stanice pre elektromobily z dvoch dôvodov. Po prvé elektromobilita sa stáva veľmi populárnou a trend neustále rastie. Po druhé sa začínajú meniť zákony. Napríklad pre každé verejné parkovanie nad 10 miest by mala byť aspoň jedna nabíjacia stanica pre elektromobily.

Z nemeckého prieskumu medzi vlastníkmi elektromobilov sa zistilo, že najazdia približne 32 kilometrov denne. Priemerný dojazd elektromobilov je 350km, čo znamená že si elektromobil musia dobíjať približne 2 krát do týždňa.

Približne 40% vlastníkov si nabíja elektromobil doma, 40% v práci a zvyšných 20% si potrebujú nabiť elektromobil na verejných priestranstvách. To znamená, že môžete prilákať až 20% majiteľov elektromobilov do vašich prevádzok ak budete mať na parkovisku nabíjaciu stanicu. Koniec koncov, väčšina ľudí by si rado dobilo auto vždy, keď zaparkujú. To pre vašu prevádzku môže znamenať viac zákazníkov ako u konkurencie, ktorá nemá dostupné nabíjacie stanice pre zákazníkov. Tak isto štúdie dokázali, že zákazníci, ktorým sa nabíja elektromobil na vašom parkovisku, trávia viac času vo vašom obchode.

6 výhod investície do nabíjacích staníc


Noví zákazníci

Prvá výhoda je jasná. Zákazníci vidia vo vašom obchode pridanú hodnotu, ak si u vás môžu nabiť elektromobil.


Čas strávený v obchode

Štatisticky zákazníci, ktorým sa vonku nabíja elektromobil, strávia v obchode viac času ako bežní zákazníci.


Častejšie nákupy

Ak ponúkate zákazníkom dobitie elektromobilu, budú k vám chodiť častejšie aj kvôli dobitiu elektromobilu.


Zákaznícke dáta

Vďaka našim riešeniam môžete z nabíjačiek získať užitočné dáta o zákazníkoch, ktoré môžete použiť na lepšiu komunikáciu s cieľovou skupinou zákazníkov.


Zdroj príjmu

Ak by ste nabíjanie spoplatnili, znamenalo by to pre vás dodatočný zdroj príjmu.


Zákaznícka lojálnosť

Veľa obchodov ponúka zákazníkom nabíjanie zdarma ako retenčný nástroj pre získavanie vracajúcich sa zákazníkov. Kombinácia lojálneho zákazníka, ktorý častejšie nakupuje a trávi v obchode viac času, robí z nabíjacích staníc atraktívnu investíciu.

0%