Reklamovať tovar
3. decembra 2024
Nefunguje vám tovar?
V prípade nefunkčnosti zakúpeného tovaru sa nemusí ihneď jednať o závadu, prosím preštudujte si najprv:
Často kladené otázky - systémyAk chcete tovar reklamovať
1) Z našej stránky si stiahnite a vypíšte reklamačný formulár
2) Dobre zabalený tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom prosím zašlite BEZ DOBIERKY na našu adresu prevádzky: ECOPRODUKT s.r.o., Priemyselná 2, 971 01 Prievidza
3) Reklamácia bude vyriešená čo najskôr avšak z určitých dôvodov to môže trvať maximálne 30 dní.
Ak vám nepomôžu uvedené rady, môžete nás pred samotnou reklamáciou kontaktovať:
podpora@ecoprodukt.sk
+421 950 103 310
Chýba časť tovaru alebo vám prišiel iný tovar
Vopred sa ospravedlňujeme. Prosím neváhajte nás čím skôr kontaktovať a na naše náklady zariadime nápravu.
+421 950 103 310
prípadne e-mailom: podpora@ecoprodukt.sk