Reklamovať tovar
3. decembra 2024
Nefunguje vám tovar?
V prípade nefunkčnosti zakúpeného tovaru sa nemusí ihneď jednať o závadu, prosím preštudujte si najprv:
Často kladené otázky - systémyAk vám nepomôžu uvedené rady, môžete nás pred samotnou reklamáciou kontaktovať:
Ak chcete tovar reklamovať
1) Z našej stránky si stiahnite a vypíšte reklamačný formulár
2) Dobre zabalený tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom prosím zašlite BEZ DOBIERKY na našu adresu prevádzky: ECOPRODUKT s.r.o., Priemyselná 2, 971 01 Prievidza
3) Reklamácia bude vyriešená čo najskôr avšak z určitých dôvodov to môže trvať maximálne 30 dní.
Urýchlenie reklamácie pre meniče napätia: Deye, FoxESS, Huawei, GoodWe, Victron Energy, Solax power, Sungrow
Spotrebiteľ má právo uplatniť reklamáciu priamo u predajcu. Avšak pre rýchlejšie a efektívnejšie vybavenie reklamácie odporúčame najskôr nahlásiť problém prostredníctvom našej zákazníckej podpory, kde môže prebehnúť predbežná diagnostika na diaľku podľa požiadaviek výrobcu, pričom o ďalšom postupe v súvislosti s fyzickým prevzatím výrobku Vás budeme bezodkladne informovať.
Chýba časť tovaru alebo vám prišiel iný tovar
Vopred sa ospravedlňujeme. Prosím neváhajte nás čím skôr kontaktovať a na naše náklady zariadime nápravu.