Reklamovať tovar

3. decembra 2024

Nefunguje vám tovar?

V prípade nefunkčnosti zakúpeného tovaru sa nemusí ihneď jednať o závadu, prosím preštudujte si najprv:

Často kladené otázky - systémy

Ak chcete tovar reklamovať

1) Z našej stránky si stiahnite a vypíšte reklamačný formulár 

 2) Dobre zabalený tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom prosím zašlite BEZ DOBIERKY na našu adresu prevádzky: ECOPRODUKT s.r.o., Priemyselná 2, 971 01 Prievidza 

3) Reklamácia bude vyriešená čo najskôr avšak z určitých dôvodov to môže trvať maximálne 30 dní.

Ak vám nepomôžu uvedené rady, môžete nás pred samotnou reklamáciou kontaktovať: 

 podpora@ecoprodukt.sk  

+421 950 103 310

Chýba časť tovaru alebo vám prišiel iný tovar

Vopred sa ospravedlňujeme. Prosím neváhajte nás čím skôr kontaktovať a na naše náklady zariadime nápravu. 

 +421 950 103 310 

prípadne e-mailom:  podpora@ecoprodukt.sk